.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري كارگاه آموزشي پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي در نيروگاه نكا
 برگزاري كارگاه آموزشي پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي در نيروگاه نكا

شمال نیوز: به منظور آشناسازي كاركنان با آسيبهاي اجتماعي و راهكارهاي تحكيم بنيان خانواده، كارگاه آموزشي پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی نیروگاه نکا ، در اين كارگاه دو روزه آموزشي، دكتر ذبيح ا… رنجبر راد به تبيين نقش ارتباط مؤثر بين زن و شوهر براي دوام زندگي مشترك و راهكارهاي پيشگيري از طلاق و فروپاشي بنيان خانواده پرداخت.

 اين روانشناس، آگاهي بخشي و آموزش مهارتهاي زندگي را از عوامل مصون سازي خانواده ها از مشكلات احتمالي دانست و گفت: عشق گرچه شرط لازم براي آغاز زندگي مشترك است ولي به تنهايي نميتواند تضمين كننده دوام و بقاء آن باشد، بنابراين هر يك از زن و مرد براي ادامه يك زندگي خوب و آرام، ضمن اينكه بايد به درك درستي از تفاوتهاي شخصيتي و نگرشي يكديگر برسند، لازم است  مجموعه اي از مهارتهاي ارتباطي را بياموزند.

 دكتر رنجبر از زندگي به عنوان بزرگترين موهبت الهي ياد كرد و گفت: خوب زيستن بهترين شكل شكرگذاري به درگاه خداوند است پس ما از اين باب علاوه بر اينكه مكلف به خوب زيستن هستيم، بايد و ميتوانيم آرامش و شادي را به ديگران نيز هديه كنيم.

 در اين كارگاه همچنين اصول ارتباط مؤثر و عوامل زمينه ساز بروز اختلاف و جدايي بين زن و مرد تشريح و توصيه ها و راهكارهايي براي جلوگيري از وقوع طلاق ارائه شد. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.